مردي که به خاطر شک اکانت تلگرام دختر مورد علاقه خود را هک کرده بود توسط پليس فتا استان کرمانشاه شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۱۹۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 13 March 2016
مردي که به خاطر شک اکانت تلگرام دختر مورد علاقه خود را هک کرده بود توسط پليس فتا استان کرمانشاه شناسايي و دستگير شد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علي شفيعي بيان داشت: خانم جواني با در دست داشتن مرجوعه قضائي به پليس فتا استان مراجعه و در خواست رسيدگي به شکايت خود مبني بر اينکه فردي ناشاناس با هک اکانت تگرام و در اختيار گرفتن پروفايلش اقدام به ارسال پيام هاي توهين آميز به دوستانش کرده و با ايجاد مزاحمت هاي مکرر سبب بروز مشکلاتي براي وي شده است، لذا در اين خصوص پرونده تشکيل و موضوع در دستور کار کارشناسان اين پليس قرار گرفت.

وی تاکيد کرد: با انجام اقدامات فني و با به کارگيري شگردهاي پليسي، فرد مجرم که همکار شاکيه بود شناسايي و طي عملياتي دستگير شد.

متهم در باز جويي هاي فني و مواجه با ادله و مستندات انکارناپذير رايانه اي به بزه انتسابي اقرار و بيان داشت: از اعتماد و غفلت شاکيه سوء استفاده کرده و پس از اينکه شماره تلفن وي را جهت ايجاد پروفايل در پيام رسان تلگرام وارد کردم کدي را که براي وي ارسال شده بود را برداشتم و پس از وارد کردن کد امنيتي به پروفايلش دسترسي پيدا کردم و از آنجا که قصد ازدواج با وي را داشتم اينکار را جهت اطمينان خاطر بيشتر انجام داده ام.

گفتني است، متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

رئيس پليس فتا کرمانشاه به شهروندان توصيه کرد: تلفن همراه خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد زيرا ممکن است از يک لحظه غفلت شما سوء استفاده و اکانت شما توسط آشنايان هک شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار