مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه اعلام کرد که یگان های حفاظت این اداره کل در ایام نوروز برای حفظ طبیعت در حالت آماده باش است.
کد خبر: ۱۹۸۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 15 March 2016
مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه اعلام کرد که یگان های حفاظت این اداره کل در ایام نوروز برای حفظ طبیعت در حالت آماده باش است.

غلامحسین کاظمی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: با فرا رسیدن نوروز حضور مردم در دامن طبیعت افزایش پیدا می کند از این رو ضرورت حفاظت از محیط زیست نیز بیشتر می شود.

وی افزود: یگان های حفاظت اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه در ایام نوروز با حضور در مناطق تجمع مردم به آنها توصیه های لازم برای حراست از طبیعت را ارائه می دهند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه از مردم خواست که در طبیعت آشغال نریزند و حفظ درختان کوشا باشند.

کاظمی ادامه داد: از مردم می خواهیم که از روش کردن آتش زیر درختان خودداری و پس از ترک محل از خاموش شدن آن اطمینان حاصل کنند.

وی عنوان کرد: استفاده از مواد شوینده در کنار رودخانه ها نیز برای طبیعت به شدت مخرب است از این رو از مردم می خواهیم که ظروف خود را برای شستشو به خانه باز گردانند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه در مبادی ورودی و خروجی شهر به مردم کیسه های جمع آوری زباله داده خواهد شد، گفت: 22 گروه یگان حفاظت برای ایام نوروز آماده شده اند تا به گشت زنی در مناطق مدنظر به پردازند.

کاظمی افزود: در این ایام علاوه بر محیط بانان از انجمن های مردم نهاد که در بحث محیط زیست فعالیت می کنند نیز کمک می گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار