معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه ها و سیاه چادرهای صنایع دستی در ۵۰ نقطه استان خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 16 March 2016
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه ها و سیاه چادرهای صنایع دستی در ۵۰ نقطه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پروانه حیدری پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشستی خبری از برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در استان کرمانشاه به مناسبت ایام نوروز خبر داد و گفت: سال های قبل برای برگزاری نمایشگاه ها بیشتر سلیقه ای عمل می شد اما امسال آن را نظام مند کردیم و بر اساس ویژگی های خاص شرکت های برگزار کننده انتخاب شدند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه اظهار داشت: در ۵۰ نقطه استان امسال بیش از ۱۰۰ نمایشگاه و سیاه چادر برپا خواهد شد و امسال سعی داریم نوروزی متفاوت را با برگزاری برنامه های مختلف رقم بزنیم.

حیدری گفت: بر اساس فراخوان صورت گرفته به کارگاه های فعال صنایع دستی در استان اعلام شده که در زمان نوروز با برشور اعلام کنند که در نوروز فعالیت دارند و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته گردشگران می توانند یک کارگاه گردی نوروزی هم داشته باشند.

وی یادآور شد: امسال موزه صنایع دستی در دبیراعظم کرمانشاه را فعال کردیم و در طبقه اول، هم فروشگاه صنایع دستی و هم ۵ غرفه کارگاهی داریم.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: هم چنین خانه صنایع دستی کرمانشاه در ایام نوروز به صورت فعال خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار