فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۱۰ درصدی تردد خوردوها در محورهای استان طی نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 22 March 2016
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۱۰ درصدی تردد خوردوها در محورهای استان طی نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

سرهنگ محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: علی رغم حجم بالای ترافیک در برخی محورهای استان کرمانشاه اما تردد در جاده های استان به صورت عادی و روان در جریان است.

وی افزود: در حال حاضر بیشترین ترددها در محورهای کرمانشاه - همدان، کرمانشاه - اسلام آباد غرب و کرمانشاه به روانسر انجام می شود.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: تردد خودروها در جاده های استان از آغاز طرح نوروزی پلیس راه نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مرادی در خصوص حوادث رانندگی در جاده های استان طی مدت مذکور نیز، گفت: در این مدت یک حادثه منجر به فوت در محور کرمانشاه به کامیاران رخ داده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار حوادث رانندگی ۶۰ درصد کاهش یافته است.

وی توجه به هشدار و راهنمایی های پلیس راه جهت حفظ ایمنی در جاده ها از سوی رانندگان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: توصیه ما به رانندگان رعایت مقررات و قوانین رانندگی از جمله بستن کمربند ایمنی، پرهیز از سبقت غیرمجاز، رعایت احتیاط و حقوق شهروندی و داشتن تجهیزات لازم درسفر برای حفظ ایمنی و سلامت  است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار