فرمانده سپاه ناحیه پاوه:
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پاوه گفت: یادواره شهدای پاوه با حضور فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا 26 مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 09 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر،سعید بهشتی‌بیان اینکه برنامه‌های جامع و کاملی برای مراسم یادواره شهدای پاوه در 26 مرداد‌ماه پیش‌بینی شده است گفت: این مراسم همانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار می‌شود.
وی به مهمان‌های این مراسم اشاره کرد و افزود: سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه خاتم‌الاوصیا سخنران‌ کشوری این مراسم است و مسؤولان استانی نیز حضور دارند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پاوه از حضور 130 نفر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم کشور در این مراسم خبر داد و بیان کرد: در این مراسم از شخصیت‌های کشوری، سپاهی، خانواده شهید همت و شهید قاضی دعوت شده است.
این مسؤول به افتتاح چند طرح به مناسبت این مراسم اشاره کرد و گفت: در این روز حسینیه شهدا در یادمان، سوئیت‌ها و اتاق‌های اطراف یادمان در راستای رفاه حال خانواده‌های شهدا و خادمان شهدا افتتاح می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پاوه افزود: در برنامه‌ریزی که با هوانیروز استان انجام شده است چند بالگرد در مراسم یادواره شهرستان پاوه یادمان را گلباران می‌کنند تا بار دیگر تداعی آن دوران مقدس باشند.
بهشتی‌راد با بیان اینکه فضاسازی از سطح استان کرمانشاه شروع می‌شود‌، افزود: این فضاسازی تا داخل شهرستان پاوه ادامه دارد و تمام شهر آماده برگزاری مراسم یادواره شهدای پاوه می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار