عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به شروع پروژه ساماندهی حاشیه قره سو از هفت سال پیش، گفت: این پروژه از دو سال پیش تاکنون تعطیل است.
کد خبر: ۲۷۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 14 August 2016

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید احسان احسانی، با اشاره به شروع پروژه ساماندهی حاشیه رودخانه قره‌سو ازسال 1388 گفت: این پروژه تا به امروز حدود 60 تا 70 درصد پیشرفت داشته است.

وی اظهار کرد: این پروژه به طول پنج کیلومتر از کمربندی غربی تا بزرگراه امام خمینی(ره) است که تقریبا در تمام طول مسیر اقداماتی انجام شده است.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه بخش عمده اعتبارات این پروژه دولتی است، گفت: متولی اصلی این پروژه اداره کل میراث فرهنگی و نیز سازمان همیاری شهرداری هاست.

وی افزود: این پروژه از همان ابتدا از محل اعتبارات عمرانی استان آغار به کار کرد و تاکنون نیز بخش بیشتر آن انجام شده و اعتبارات بسیاری صرف آن شده است.

احسانی به تعطیلی دو ساله این پروژه اشاره کرد و افزود: متاسفانه این پروژه به دلیل مشکلات مالی دو سالی هست که متوقف شده است.

این عضو شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: اهمیت این پروژه در زیباسازی شهر و ساماندهی حاشیه قره سو و جذب گردشگر قطعا توجه ویژه مسئولین را در تامین اعتبار آن می‌طلبد.

احسانی اظهار کرد: این پروژه باید تکمیل شود، درغیراینصورت تمام هزینه‌هایی که تا امروز صرف آن شده، هدر می‌رود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار