مسؤول کمیته تدوین و تالیف کنگره سرداران و 9800 شهید استان کرمانشاه:
کتاب «از رهایی تا رهایی»‌؛ خاطراتی پیرامون زندگی سردار شهید، آزاده سرافراز حمدالله دکامی‌زاده از زبان دوستان، همرزمان و همکاران این شهید والامقام است.
کد خبر: ۲۸۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 28 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،مسؤول کمیته تدوین و تالیف کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه بااشاره به کتاب «از رهایی تا رهایی»‌؛ خاطراتی پیرامون شهید سردار حمدالله دکامی‌زاده، اظهار داشت: این کتاب زندگی‌نامه شهید سردار حمدالله دکامی‌زاده است که از زبان دوستان، همرزمان و همکاران این شهید روایت شده است.
مراد‌علی محمدی ادامه داد: شهید سردار حمدالله دکامی‌زاده‌ فرمانده منطقه‌ای مقاومت بسیج سپاه استان کرمانشاه، اول‌ مهر‌ماه سال 59 همزمان با تهاجم ارتش بعث عراق به مرزهای کشور در منطقه تنگه ترشابه قصرشیرین به اسارات نیرو‌های دشمن در‌آمد.
این مسؤول بیان کرد: شهید دکامی‌زاده پس از 10 سال تحمل رنج اسارت به میهن اسلامی بازگشت و مدتی کوتاهی در مرکز پشتیبانی غرب نیروهای زمینی سپاه به فعالیت پرداخت. 
وی مسؤولیت معاون نظارت نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی آماد و پشتیبانی،معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی آماد و پشتیبانی، جانشین فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی‌زمینی سپاه و فرمانده منطقه‌ای مقاومت بسیج سپاه استان کرمانشاه از دیگر مسؤولیت‌های این شهید بزرگوار عنوان کرد. 
گفتنی است، انتشارات حماسه یاران کتاب «از رهایی تا رهایی»‌؛ خاطراتی پیرامون سردار شهید، آزاده سرافراز حمدالله دکامی‌زاده فرمانده منطقه‌ای مقاومت بسیج سپاه استان کرمانشاه را خردادماه سال گذشته منتشر کرد
این کتاب توسط آذر آزادی نگارش و تدوین شده است و کنگره سرداران، امیران، 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه تهیه‌کنندگان آن هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار