مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران:
مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران گفت: ۲۲ یادمان شهدای گمنام در استان کرمانشاه وجود دارد که ۱۱ مورد مربوط به شهر کرمانشاه است.
کد خبر: ۲۸۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 29 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم؛ازکرمانشاه،جعفر همتی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه که ظهر امروز در استانداری برگزار شد،با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس 394 شهید مفقود‌الاثر را تقدیم انقلاب کرده است اظهار داشت: 16 هزار و 800 شهید از استان‌های دیگر در هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه به شهادت رسیدند و در این میان خون برادران اهل سنت و شیعه با هم آمیخته شده است.
وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه 22 یادمان شهدای گمنام وجود دارد که از این تعداد 11 یادمان در شهر کرمانشاه قرار دارد، گفت:درسال‌های گرشته برنامه‌های هفته دفاع مقدس با محوریت قشر پزشکان یا روحانیت برگزار شد و امسال نیز به دلیل نقش بی‌بدیل بانوان در موفقیت دفاع مقدس برنامه‌ها با محوریت این قشر برگزار می‌شود.
مشاور استاندار کرمانشاه در امور ایثارگران با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس در استان کرمانشاه تمام قوم‌ها، مذاهب و گویش‌ها هماهنگ با یکدیگر مبارزه می‌کردند،عنوان کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس دست به دست هم حماسه آفریدند به طوری که عزت و شرف کنونی جمهوری اسلامی ایران ناشی از هشت سال دفاع مقدس است.
همتی به نظم و هماهنگی بی‌نظیر بسیج در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح بهترین نظم و هماهنگی را به فرماندهی انسانی صادق و مطیع خدا و رسول(ص) در هشت سال دفاع مقدس داشتند و چنانچه جنگی رخ دهد جمهوری اسلامی ایران این بار غافلگیر نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه چنانچه دشمنان چشم طمع به این نظام داشته باشند همین مردم و جوانان بار دیگر حماسه می‌آفرینند، افزود:دشمن اکنون از تجهیزات و امکانات جمهوری اسلامی ایران خبر دارد و ایران اکنون در مقابل آمریکا ایستاده است و کشورهای همسایه برای او تهدید به شمار نمی‌آید.
همتی با بیان اینکه کمیته‌هایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان تشکیل شده است، اظهار کرد:امیدداریم هریک ازدستگاه‌های وکمیته‌ها با اجرای مناسب برنامه‌ها دین و وظیفه خود را نسبت به شهدا و مردم ادا کند و در پایان نیز ارزیابی از فعالیت‌های هر کمیته انجام می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار