امام جمعه قصرشیرین:
امام جمعه قصرشیرین گفت: گروه تروریستی تکفیری داعش با هدف تضعیف اسلام و مسلمانان و ایجاد ناامنی در منطقه خاورمیانه توسط آمریکا و انگلیس شکل گرفته است
کد خبر: ۲۸۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 03 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا،حجت الاسلام والمسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در جمع نمازگزاران با اشاره 12 شهریور روز مبارزه با استعمار انگلیس افزود:منطقه خاورمیانه منبع بزرگی از ثروت های نفتی و انرژی است از این رو انگلیس در تلاش برای چپاول این منطقه و همچنین سلطه بر تمام دنیا است. 
وی اظهارکرد: انگلیس برای رسیدن به مقاصد شوم خود از هم پیمانان خود و برخی از کشورهای منطقه خاورمیانه استفاده می کند تا از نظر مالی دچار مشکل نشود. 
خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد:در نشستی که نخست وزیر انگلیس به همراه ماموران سرویس جاسوسی این کشور که با سران کاخ سفید داشتند اعلام کرده بودند جنگ در خاورمیانه منافع ما را تامین می کند. 
ملکی گفت: استعمار و استکبار جهانی به خوبی می دانند جوانان غربی به علت فقر فرهنگی به سمت اسلام گرایش پیدا کرده اند از این رو در این دیدارها برنامه های خود را مبنی بر خشن جلوه دادن اسلام پیاده می کنند که تشکیل گروهک تروریستی تکفیری داعش نتیجه نشست های انگلیس و آمریکا است. 
امام جمعه قصرشیرین اظهار کرد:نتیجه به وجود آمدن داعش شکل گیری جنگ های مذهبی طولانی مدت و تضعیف اسلام است که مسلمانان به دست خود همدیگر را قتل عام می کنند و این کار سبب می شود خطر آن ها برای غربی ها کمتر شود.
وی گفت: سرویس های اطلاعاتی غرب اعلام کرده بودند ما وهابیت را به وجود آوردیم و داعش را هم ایجاد می کنیم.
ملکی افزود: تروریست های تکفیری با دلارهای انگلیس و آمریکا ایجاد شد و تک تیراندازهای آن ها زیرنظر دستگاه های امنیتی غرب آموزش دیدند تا بی ثباتی،جنایت و قتل و عام را در کشورهای مسلمان ایجاد کنند.
وی گفت:استکبار جهانی بارها اذعان کردند که داعش و تروریست ها دشمن آنها نیستند بلکه جمهوری اسلامی ایران و در راس آن ولایت مطلقه فقیه تهدیدی بزرگ برای منافع آنها در جهان است ولی طبق وعده الهی پیروزی با جمهوری اسلامی ایران با رهبری الهی امام خامنه ای است.
روز تعاون و سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه (س) و روز ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان،سالروز شهادت آیت الله قدوسی و سرتیپ وحید دستجردی در سال 60 ، قیام 17 شهریور و همچنین شهادت مظلومانه زائران خانه خدا به دست ماموران آل سعوددرسال 66 شمسی از دیگر مناسبت هایی بود.که ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته به آن پرداخت.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار