قهرمان پارالمپیک 2016 ریو عنوان کرد
قهرمان پارالمپیک 2016 ریو با بیان اینکه استان کرمانشاه باید یک آکادمی مخصوص برای جانبازان و معلولان داشته باشد، گفت: با کمبود‌ها و کاستی‌ها می‌جنگیم، زیرا می‌خواهیم فعل توانستن را معنا کنیم.
کد خبر: ۳۱۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 15 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،محمد خالوندی قهرمان پارالمپیک 2016 ریو اظهار داشت: مسابقات پارالمپیک هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و امسال بسیار خوب بود و توانستم به‌عنوان سفیر کوچکی از کشور و استان با رکوردشکنی، طلا کسب کنم و پرچم پر افتخار ایران اسلامی را بار دیگر بالا ببرم.

وی با اشاره به روز پارالمپیک و فعل خواستن توانستن است، گفت: ابتدا باید برای هر کاری به خدا توکل کرد و سپس انگیزه داشت و جایگاه هم‌رده‌های خود را در آن کار و رقابت مشاهده کرد و به این مهم توجه داشته باشیم که هیچ کاری بدون تلاش به نتیجه نمی‌رسد.

قهرمان پارالمپیک 2016 ریو به حمایت خانواده به منظور تعبیر فعل خواستن تأکید کرد و ادامه داد: باید از محدودیت‌ها به عنوان یک نقطه قوت استفاده کنیم، البته به نظر ورزشکاران پارالمپیک محدودیت معنا ندارد، زیرا تقویت روحی و روانی موفقیت را به همراه دارد.

خالوندی به علاقه‌مندان پرتاب نیزه، گفت: علاقمندان به این نوع ورزش به استادیم آزادی کرمانشاه مراجعه کنند و از راهنمایی مربیان در این زمینه استفاده کنند.

این قهرمان کرمانشاهی بیان کرد: زمین و باند تخصصی برای پرتاب نیزه در استان وجود ندارد و نیاز به زمین تخصصی داریم، تمرینات پرتاب نیزه خیلی تخصصی است و باید از مربیان خوب در این زمینه استفاده کرد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه باید یک آکادمی مخصوص برای جانبازان و معلولان داشته باشد، افزود: با کمبود‌ها و کاستی‌ها می‌جنگیم، زیرا امید داریم و می‌خواهیم که مدال کسب کنیم.

خالوندی گفت: قهرمان کسی است که از لحاظ اجتماعی و شخصیتی در برخورد با مردم رفتار خوبی داشته باشد و با برخورداری از همه پتانسیل‌های خوب برای مردم مقام کسب کند.

قهرمان پارالمپیک 2016 ریو با بیان اینکه تفاوت چندانی بین قهرمانان پارالمپیک و المپیک نیست، ادامه داد: ورزشکاران هر دو رقابت تلاش می‌کنند حضور در مسابقات پارالمپیک به سادگی میسر نیست و نیاز به تلاش بسیار دارد.

به گفته خالوندی، هفته پارالمپیک فرصتی برای رشد و توسعه ورزش همگانی، خروج معلولان از کنج خانه‌ و ایجاد احساس شهروند عادی در ذهن همگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار