رییس هیات ووشو کرمانشاه:
رییس هیات ووشو استان کرمانشاه، از فعالیت بالغ بر 2 هزار ووشوکار زیرنظر این هیات خبر داد و گفت: همه این افراد بیمه شده هستند.
کد خبر: ۳۳۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 18 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سید رامین موذنی روز جمعه اظهار کرد: تقریبا نیمی از جمعیت ووشوکاران استان را آقایان و نیم دیگر ار بانوان تشکیل می دهند.
وی همچنین از فعالیت 40 نفر به عنوان داور و مربی در استان خبر داد و گفت: این افراد که 20 نفر آن ها آقایان و 20نفر نیز از بانوان هستند، هم کار مربی گری و هم کار داوری می کنند.
موذنی در خصوص فعالیت هیات های شهرستانی نیز گفت: خوشبختانه هر 14 هیات ما فعال هستند که البته هیات های کرمانشاه، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و جوانرود از بقیه وضعیت بهتری دارند.
رییس هیات ووشو کرمانشاه در ادامه از حضور چهار ملی پوش تقریبا ثابت کرمانشاهی در ترکیب تیم های آقایان و بانوان خبر داد و گفت: اشکان دلفانی و مریم هاشمی در تیم ملی بزرگسالان و فرشادنظرنیا و کوثر میرزاحسینی در تیم ملی جوانان حضور دارند.
وی همچنین برگزاری لیگ استانی در رده های سنی مختلف را از مهمترین برنامه های پیش روی هیات برشمرد و گفت: هفته های اول و دوم برگزار و به زودی هفته های سوم و چهارم نیز انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار