مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به وزش باد شدید در برخی نقاط استان طی چند روز اخیر، گفت: این وزش سبب ایجاد خسارت های جزیی به برخی شهرستان های شمالی استان شده است.
کد خبر: ۳۳۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 24 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،رضا محمودیان روز پنجشنبه اظهار کرد: شب گذشته شدت وزش باد در جوانرود به 97 کیلومتر برساعت، گیلانغرب و قصرشیرین به 72 کیلومتر و روانسر به 70 کیلومتر بر ساعت رسید.
وی افزود: وزش شدید باد منجر به قطع شدن برق و همچنین آب برخی شهرستان ها شد که برق مناطق خوشبختانه با تلاش همکاران در شهرستان های یاد شده وصل شده است.
محمودیان گفت: از شب گذشته آب شهرستان جوانرود نیز قطع شده که تلاش برای وصل شدن آن همچنان ادامه دارد، ضمن اینکه برای به مشکل بر نخوردن مردم کار آب رسانی به اهالی این شهرستان از طریق تانکر و توزیع آب معدنی ادامه دارد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمانشاه یادآور شد: جلسات مدیریت بحران شهرستان های جوانرود و روانسر برای کنترل وضعیت و بحث و هم اندیشی برای ارایه خدمات مطلوب به مردم نیز به ریاست فرمانداران این شهرستان ها برگزار و یا در حال برگزاری است.
وی همچنین از وارد آمدن خسارت به چادر تعدادی از عشایر شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: به دنبال این موضوع، نیروهای هلال احمر به سرعت وارد کار شده و خدمات رسانی لازم را به این افراد ارایه کردند.
محمودیان با تاکید بر اینکه همه چیز تحت کنترل بوده و مسوولان نیز به صورت شبانه روزی پای کار هستند، گفت: خود آقای رازانی استاندار و معاونان ایشان تا ساعت 3 نیمه شب به صورت مستمر پیگیر کارها و خدمات رسانی به مردم بودند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در ادامه به افت دمای هوا در نقاط مختلف استان نیز اشاره کرد و گفت: این کاهش محسوس، دمای هوای اغلب شهرستان های استان طی امروز صبح را به زیر صفر رسانده که از جمله آن ها می توان به سنقر و کلیایی و کنگاور با دمای 10 درجه زیر صفر و کرمانشاه با 6 درجه زیر صفر اشاره کرد.
وی با بیان اینکه سرمای هوا تا روز شنبه در استان باقی می ماند، از آماده باش شرکت گاز استان خبر داد و افزود: قرار شده برای قطع نشدن گاز منازل مسکونی، فشار گاز برخی ادارات و شرکت ها و کارخانه هایی که مصرف بالایی دارند، کاهش یابد.
محمودیان خاطرنشان کرد: وضعیت در استان هنوز به حدی نرسیده که بخواهیم به دلیل تامین گاز منازل مسکونی، ادارات استان را مانند برخی استان های دیگر تعطیل کنیم.
وی در پایان از مردم خواست با توجه به کاهش شدید دمای هوا در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا مشکلی برای آن ها و سایر شهروندان و هم استانی ها پیش نیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار