عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گردشگری را یکی از راه های توسعه کشور دانست و تاکید کرد: باتوجه به ظرفیت های موجود باید گردشگری مذهبی در ایران اسلامی تقویت شود.
کد خبر: ۳۳۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 01 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،آیت الله محمود محمدی عراقی روز پنجشنبه افزود: ایران با داشتن شهرها و مکان های مذهبی فراوان که در راس آنان مشهد مقس و قم قرار دارد از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران مذهبی برخوردار است.
وی با بیان اینکه هر سال تعداد بسیاری از شیعیان جهان برای زیارت به جمهوری اسلامی ایران سفر می کنند، عنوان کرد: باید زمینه را برای ورود گردشگران مذهبی به داخل کشور فراهم شود.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: در صورتی که گردشگری مذهبی در ایران تقویت شود زمینه رشد اقتصادی کشور فراهم خواهد شد.
آیت الله عراقی، مهمترین عامل در توسعه صنعت گردشگری را امنیت دانست و گفت: یک گردشگر زمانی وارد یک کشور می شود که از امنیت آن اطمینان داشته باشد.
وی با اشاره به سطح بالای امنیت در ایران اسلامی، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای که درگیر جنگ و خون ریزی است از بالاترین سطح امنیت بهره می برد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه زمینه توسعه صنعت گردشگری در ایران فراهم است، توضیح داد: باید تمامی دستگاه های اجرایی برای جذب گردشگران دست به کار شوند و این صنعت را به تعالی رسانند.
محمدی عراقی، به نقش رسانه ها در توسعه صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: باید مردم جهان به کمک رسانه ها از امنیت بالایی که در ایران برقرار است با خبر شوند و امن ترین کشور منطقه را برای مسافرت انتخاب کنند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: امروز دشمنان ایران اسلامی با تمام ابزارهای تبلیغاتی خود به دنبال تخریب چهره و نا امن جلوه دادن کشور هستند، از این رو باید در برابر این توطئه با ابزارهای رسانه ای ایستادگی کرد.
محمدی عراقی اظهارداشت: براساس نظرسنجی های انجام شده از گردشگران اروپایی و آمریکایی که به ایران سفر می کنند، اکثر آنها بر این موضوع تاکید دارند که امنیت خیابان های ایران از شهرهای اروپا و آمریکا بیشتر است.
وی با تاکید بر اینکه باید از امنیت کشور برای توسعه استفاده کرد، گفت: در شرایطی که جامعه ما از مشکلات اقتصادی رنج می برد، باید از نعمت امنیت برای رشد اقتصادی بهره ببریم.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: خوشبخانه امروز امنیت در ایران اسلامی جامعه محور شده و مردم برای برقراری امنیت در کنار نیروهای نظامی و انتظامی قرار گرفته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار