مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از ورود موج کم دامنه ناپایدار به جو استان طی پایان همین هفته خبرداد که سبب کاهش دمای شبانه و بارش برف در برخی نقاط استان می‌شود.
کد خبر: ۳۳۹۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 06 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،شاهرخ پارسا در خصوص آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت هوای استان کرمانشاه گفت: در ادامه فعالیت موج ناپایدار مستقر بر جو منطقه، امروز نیز در بعضی ساعات شاهد باد نسبتا شدید و احتمالا رگبار پراکنده خصوصا در نواحی شرقی استان خواهیم بود.

وی افزود: طی این شرایط، احتمال تشکیل مه برای صبح فردا در پاره ای نقاط از استان و خصوصا نواحی سردسیر، مرطوب و حواشی رودخانه ها دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: به دنبال شرایط مذکور از عصر روز پنجشنبه تا اواسط روز جمعه، عبور موج کم دامنه دیگری از جو منطقه پیش بینی می شود که در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارش هایی پراکنده- عمدتا در نواحی شمالی استان-خواهد شد.

پارسا افزود: بارش علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها ممکن است، در برخی نقاط مسکونی نیز به شکل رگبار برف نیز مشاهده می‌شود. همچنین تا اوایل هفته آینده دمای هوا به ویژه دمای شبانه به طور نسبتا محسوسی کاهش می یابد.

وی خنکترین نقطه استان را طی هفته جاری شهرستان های سنقر و کنگاور با کمینه دمای منفی ۶ درجه سانتی گراد و گرمترین نقطه استان را شهرستان قصرشیرین با بیشینه دمای ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار