رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هیچ سرمایه‌گذار خارجی تاکنون در کرمانشاه ورشکست و از صحنه تولید و تجارت خارج نشده است.
کد خبر: ۳۴۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 13 December 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی صبح امروز در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ 95 سال سابقه فعالیت اتاق بازرگانی نشان از قدمت فعالیت اقتصادی و تجاری این نهاد است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی کرمانشاه 2 هزار نفر عضو ثابت در حوزه خدمات سرمایه‌گذاری دارد‌، گفت: کارشناسان اتاق بازرگانی در حوزه بازاریابی، مالی و مالیات اطلاعات خوبی در اختیار دارند و با ارائه این اطلاعات به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در بخش حقوقی کمک می‌کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تمامی موارد که برای تأیید کارت‌های بازرگانی برای صادرات و مجوز روادید به کشورهای دیگر لازم است، فراهم شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه بیش از 45 درصد صادرات کشور از طریق مرزهای استان کرمانشاه انجام می‌شود، ادامه داد: مرزی بودن استان کرمانشاه در زمینه صادرات به سرمایه‌گذاران کمک بزرگی است.

کاشفی افزود: سرمایه‌گذاران خارجی که در کرمانشاه سرمایه‌گذاری کرده‌اند تاکنون ور‌شکست نشده‌اند، بلکه سال‌هاست که با موفقیت در استان در زمینه تولید و تجارت فعالیت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار