رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه:
رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه سهم استان کرمانشاه از 10 هزار نفر استخدامی وزارت جهاد کشاورزی 500 نفر است، گفت: کارشناسان کشاورزی بیشتر تمایل به‌ کار اداری دارند که این یکی از مشکلات در زمینه استخدام است.
کد خبر: ۳۴۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 20 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،خسرو شهبازی امروز به بررسی روند استخدام فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی در آینده خبر داد و اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی مجوز 10 هزار نفر از کارشناسان و فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی را در کشور صادر کرده است.

شهبازی سهم استان کرمانشاه را از این تعداد 500 نفر اعلام کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته این تعداد به 755 نفر در استان افزایش یافته است.

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تعدادی از فارغ‌التحصیلان کشاورزی که در این مرحله در لیست استخدام قرار نگرفته‌اند، تصریح کرد: از یک‌هزار و 800 نفری باقی‌مانده که در مرحله دوم به کار گرفته شده‌اند، 200 نفر به استان کرمانشاه اختصاص پیدا کرد.

این مسؤول با بیان اینکه تعداد 480 نفر واجد شرایط از سوی سازمان جهاد کشاورزی تشخیص داده شده‌اند، افزود: از این تعداد براساس امتیاز‌بندی و براساس سابقه خدمت نظارت(حداقل 30 ماه)، داشتن دوره‌های آموزشی، مقالات علمی و آزمون بدون استخدام جذب صورت می‌گیرد.

شهبازی درخصوص استخدام ناظران کشاورزی که در این مرحله به‌کار گرفته نشده‌اند، گفت: در صورتی که در سایر استان‌ها با توجه به سهمیه‌ها مشخص استخدام صورت نگیرد از سهمیه‌ آن‌ها، بخشی به استان اختصاص داده می‌شود در غیر این‌صورت لازم است توسط نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم سهمیه ارتقا یابد تا مجوزی برای استخدام افراد صادر شود.

وی بیان کرد: در بخش کشاورزی پتانسیل و درآمدزایی خوب است، اما کارشناسان کشاورزی استان تمایلی به‌کار در مزرعه و عرصه‌های کشاورزی ندارند بیشتر تمایل به‌کار اداری دارند که این یکی از مشکلات در زمینه استخدام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار