رییس اداره ثبت احوال کنگاور، از صدور 6 هزار فقره کارت هوشمند ملی در این شهرستان طی 9 ماه گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 20 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،علی سلطانی فر روز سه شنبه با بیان اینکه تاکنون با احتساب سال های گذشته بیش از 10 هزار کارت ملی هوشمند در شهرستان کنگاور صادر شده، افزود: کارت هوشمند ملی در ابتدا تنها برای افراد بالای 15 سال که فاقد این کارت بودند صادر می شد اما با تمهیدات صورت گرفته تمام افراد می توانند برای دریافت این کارت شناسایی هوشمند اقدام کنند.
وی ادامه داد: حدود دو هزار نفر نیز طی یک ماه اخیر درخواست کارت هوشمند ملی کرده اند که با صدور این کارت ها تعداد کل کارت های هوشمند ملی به 12 هزار فقره می رسد.
وی بیان کرد: هم اکنون پیش ثبت نام صدور کارت هوشمند ملی در مرکز اداره پست، دفاتر پیشخوان و کافی نت های کنگاور در حال انجام است.
سلطانی فر اضافه کرد: افراد همچنین می توانند با مراجعه به مراکز پیش بینی شده و یا از طریق سامانه اینترنتی www.ncr.ir نسبت به پیش ثبت نام برای صدور و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
رییس اداره ثبت احوال کنگاور گفت: از مزایای اصلی کارت ملی هوشمند نسبت به کارت ملی کاغذی امنیت بالای آن چه به لحاظ بصری و چه به لحاظ دیجیتالی است و می توان اطلاعات محرمانه تری را با ضریب اطمینان بالا بر روی کارت ملی هوشمند نگهداری کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار