مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه:
مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه گفت: در دولت آقای روحانی اراده برای به کارگیری زنان در بدنه دولت به طور قطع وجود دارد و در عمل ثابت شده به گونه ای که در این دولت چندین بخشدار و فرماندار زن داریم.
کد خبر: ۳۵۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 02 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،آذر خسروی ترازک روز دوشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر دستگاه های اجرایی در سال 95 به خبرنگار ایرنا گفت: سعی ما این است که در برنامه های دهه فجر امسال توانایی های واقعی زنان در زمینه های مختلف نشان داده شود چرا که حتی در بسیاری از ادارات ما توانایی های زنان به خوبی شناخته نشده و زنان در حاشیه قرار گرفته اند.
وی افزود: متاسفانه بانوان ما به دلیل نجابتی که دارند و ترس از اینکه جاه طلب نشان داده بشوند قدم پیش نمی گذارند تا خودشان را نشان بدهند.
خسروی بر محوریت زنان و خانواده در برنامه های دهه فجر امسال تاکید کرد و افزود: ما ظرفیت های بزرگی در حوزه زنان در جامعه داریم از جمله زنان کارآفرین و خیر که با معرفی این افراد می خواهیم بانوان اعتماد به نفس به دست بیاورند.
مدیرکل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری کرمانشاه اظهار داشت: مخاطبان دفتر امور خانواده و بانوان استانداری فقط زنان نیستند بلکه مردها نیز به عنوان عضوی از خانواده مخاطب ما محسوب می شوند و تلاش ما این است که توانایی مردها در مدیریت خانواده بیشتر بشود.
خسروی بر رعایت عفاف و حجاب از ناحیه مردها در جامعه تاکید کرد و افزود: موضوع عفاف و حجاب نباید فقط مختص زنان باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: زنان در جامعه ما از یک طرف مشارکت مستقیم در انقلاب داشتند و از طرفی با تشویق همسران و فرزندانشان نقش اساسی در ساقط کردن رژیم پهلوی ایفا کردند و باید یکی از پایه های اصلی انقلاب اسلامی را زنان دانست به گونه ای که تحلیلگران خارجی انقلاب ایران را انقلاب چادر نامیدند چرا که این حضور پررنگ بانوان در هیچ انقلاب دیگری در سطح دنیا وجود نداشته است.
خسروی ادامه داد: به تعبیر حضرت امام (ره) بانوان عناصر فضیلت و ارزش های الهی هستند و این گفتار ارزشمند بر ما لازم می کند تا مسیری را که طی می کنیم همواره بررسی کنیم به گونه ای که بانوان ما و نسل های آینده با رسیدن به اتکا به نفس بیشتر به ایران اسلامی خدمت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار