رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه به فعالیت 19 شهرک و ناحیه صنعتی با 950 واحد در استان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل واحدهای تولیدی کرمانشاه بهره‌ سنگین تسهیلات بانکی است.
کد خبر: ۳۵۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 05 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،کیوان کاشفی امروز اظهار داشت: 19 شهرک و ناحیه صنعتی با 950 واحد در استان کرمانشاه فعال است.

کاشفی با بیان اینکه نسبت فعالیت این تعداد شهرک صنعتی در کرمانشاه با یکدیگر متفاوت است، افزود: شهرک صنعتی فرامان بزرگ‌ترین شهرک‌های استان است که تعداد زیادی واحد در آن مستقر است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه مشکل عمده واحدها به فضای کسب و کار استان و کشور برمی‌گردد، گفت: مشکل عمده واحدها صنعتی و تولیدی استان کرمانشاه در بحث مالیاتی، محیط‌زیست، تسهیلات بانکی و سودهای آن‌ها است.

این مسؤول با اشاره به راهکارهای جدید برای رونق بخشیدن به واحدهای تولیدی و صنعتی استان، یادآور شد: امکانات ویژه‌ای از جمله معافیت‌های مالیاتی، بخشودگی برای کارفرما و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای تولیدی را از مهمترین راهکارها برشمرد.

کاشفی با تاکید بر استقرار واحدهای فعال استان، بیان کرد: برای کرمانشاه باید نخست واحدها رصد شوند که اکنون فعال هستند تا به نیمه‌راکدی و راکدی نرسند، بعد به‌دنبال استقرار واحدهای جدید باشیم.

وی یکی از بهترین راهکارهای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی رونق محصولات و تولیدات داخلی دانست و گفت: مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی، بهره‌ سنگین تسهیلات بانکی است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه خواستار تامل بیشتر مدیران ارشاد استان با واحدهای صنعتی شد و افزود: برای حل معضل بیکاری لازم است که مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را جدی بگیریم و برای حل‌وفصل آن همکاری لازم را داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار