معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه خبر داد:
اجرای رنگ آمیزی ترافیکی دوجزئی رنگی (هاشور جناقی) معابر کرمانشاه جهت ایمن سازی عبور و مرور در تقاطع غیرهمسطح 9 دی و تقاطع غیرهمسطح بنشن و پل ولایت انجام شده است و در نقاط دیگر نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۳۷۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 08 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بين‌الملل شهرداری کرمانشاه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: در ادامه خط كشي محوري و رنگ آمیزی ترافیکی رنگ آمیزی ترافیکی دوجزئی رنگی (هاشور جناقی) قرار گرفتند.
مهندس افشین لرزنگنه تصریح کرد: این معاونت با هدف تأمین امنیت جانی عابرین پیاده، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و کاهش تصادفات رانندگی اقدام به رنگ آمیزی سرعتکاه های سطح شهر با استفاده از رنگ دوجزیی نموده است که این موضوع طبق برنامه ادامه دارد.
وی با تأکید بر اینکه اجرای رنگ آمیزی در دیگر موقعیت های مهم و حادثه خیز نیز انجام خواهد شد، افزود: همچنين  نصب و بازسازي  چراغ هاي تقاطع هاي سطح شهر و اصلاح تابلوهاي ترافيكي ونصب بشكه ترافيكي واستوانه در محل هاي حادثه خيز در دستور كار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قراردارد.
مهندس لرزنگنه افزود: رنگ آمیزی سرعتکاه ها در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان ، زیبا سازی منظر شهری ، دید بهتررانندگان در جهت کاهش سرعت وسایط نقلیه و درنتیجه امنیت بیشتر عابرین  پیاده انجام می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: رضایت شهروندان از مهم ترین اولویت‌ هایی است که متولیان و دستگاه‌ های ذیربط با موضوع ترافیک برانجام آن تاکید دارند و این مهم در شهرداری کرمانشاه با جدیت تمام پیگیری می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار