مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت:با توجه به مشکلات در سال گذشته قول می‌دهیم امسال مردم "هرسین" مشکل گل‌آلودگی آب نداشته باشند
کد خبر: ۴۰۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 17 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی آبفای استان،علیرضا تخت‌شاهی افزود:شهر هرسین سال گذشته به صورت استثنا و به دلیل بارندگی شدید دچار کدورت آب شد.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ و اقداماتی که انجام شده به مردم قول می‌دهیم که این مشکل دوباره در هرسین تکرار نشود و مشترکین دچار مشکل نشوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تصریح کرد:پکیج تصفیه‌خانه آب شهر هرسین در دست پیگیری است و اعتبار مورد نیاز آن را حدود هفت میلیارد تومان برآورد شده است و در حال پیگیری برای تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار هستیم.

تخت‌شاهی ابراز داشت:در کنار پکیج تصفیه‌خانه آب اقداماتی هم روی تاسیسات موجود انجام می‌شود تا دیگر در این بخش نیز مشکلی رخ ندهد.

وی  افزود:برای تامین آب بلندمدت شهرستان سنقر نیز توسط شرکت آب منطقه‌ای در دست انجام است، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است وبه همین منظور ما در کنار طرح بلندمدت، حفر چاه برای تامین آب را انجام دادیم که یک مسکن کوتاه مدت است تا فعلا از فصول گرم سال عبور کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار