مدير كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گفت: عزم دولت تدبير و اميد براي تحقق همه اهداف طرح نظام سلامت جدي است.
کد خبر: ۴۵۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶ 09 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ عليرضا گودرزي در نشست با انجمن هاي حمايت از بيماران خدمات و كارهايي را كه توسط اين انجمن صورت مي گيرد، بسيار ارزشمند عنوان كرد.

 وي با بيان اينكه خدمت به بيماران خاص عبادتي دانست كه توفيق آن نصيب هر كسي نمي شود، اظهار داشت: تا زماني كه فرصت اين خدمت مهيا است، بايد قدردان آن باشيم و همواره نهايت سعي و تلاش خود را  براي ارائه بهترين خدمت به اين عزيزان در سريعترين زمان ممكن  بكار گيريم .

گودرزي با بيان اينكه با اشاره به برنامه هاي دولت تدبير و اميد براي خدمت رساني به بيماران با اجراي طرح تحول نظام سلامت گفت: خوشبختانه دولت تاكنون گام هاي اساسي را براي برقراري عدالت درماني برداشته است و  ما در استان كرمانشاه نيز بايد  همراه با دولت نهايت اهتمام خود را براي حل مشكلات بيماران بكار گيريم تا اين فرموده مقام معظم رهبري مبني بر اينكه "بيماران فقط رنج بيماري داشته باشند" محقق شود.

در اين جلسه كه با حضور مديران و مسئولين بخش هاي مختلف بيماري هاي خاص در استان تشكيل شد هر يك از حاضرين به بيان مشكلات و معضلات موجود و همچنين پيشنهادات و راهكارهاي خود  به منظور ايجاد بسترهاي لازم براي بهبود وضعيت موجود پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار