سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی دراستان کرمانشاه گفت: در دهه ی کرامت استان کرمانشاه افتخار میزبانی دو‌کاروان از خدام آستان قدس رضوی دارد که در شهرهای مختلف با استقبال پر شور مردم همراه است.
کد خبر: ۴۷۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 03 August 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، روز پنجشنبه  موحد در آیین افتتاحیه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با حضور خدام آستان قدس رضوی و  جمعی از مسئولان استان، اظهارداشت: بعداز فرهنگ پیاده روی اربعین، حرکت رضوی ( در دهه ی کرامت) بعنوان یک فرهنگ معنوی، الهی جریان است که در حال عالم گیر شدن است.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی با حضور خدام رضوی دهه ی کرامت، یک موج عظیم و معنوی در شهرهای مختلف خلق شد، افزود: مردم در اجتماع باشکوه خویش از خدام به گرمی استقبال کرده و قدوم آنان را بسر چشم خویش نهادند و ما مردم مشتاق در استان سالیان طولانی انتظار شما  را کشیدیم.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه درادامه اظهار داشت: پدران ما از قرنهاری گذشته تا کنون آرزوی داشتن خیمه ای بر سر راه امام رضا ( ع) را داشته اند تا ریسمان دل خویش را به ضریح فولادی امام رضا(ع) گره بزنیم.

موحد با بیان اینکه ضمن دسترسی به بارگاه رضا(ع)  این نعمت و هله کرامت ( افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس)، در دهه ی کرامت امسال و امروز افتتاح شد،  که خدمات کریمانه ایجادشده است که در دهه ی کرامت سالجاری  خدمات بسیاری از سوی خادمیاران  در خیمه ی امام رضا( ع)، ارایه شد.

وی با از شهیدان والا مقام بعنوان ستارگان آسمان دفاع مقدس یاد کرد و افزود: شهدای بزرگی خون متبرک آنان به زمین ریخته شد تا پرچم عزت و سرافرازی ما باشند و شهر را عطر آگین کرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار