دبیر علمی دوازدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی گفت: یک‌هزار و 500 مقاله از سوی استادان داخلی و خارجی به دبیرخانه گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ارسال شده است.
کد خبر: ۴۸۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 29 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،خلیل بیگ‌زاده ، اظهار داشت: کرمانشاه میزبان دوازهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی است.

دبیر علمی دوازدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی گفت: نقش زبان و ادبیات فارسی در وحدت ملی مردم ایران، شیوه ترویج و زبان ادبیات فارسی، ارتقای جایگاه آن و نقد بررسی گرایش‌های رشته زبان و ادبیات فارسی از مهمترین محورهای همایش است.

وی اجرای بهینه و ممتاز این گردهمایی را در گرو همکاری استانداری، اداره‌های کل استان، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دانشگاهی دانست و تصریح کرد: قرار است دبیرخانه دائمی انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی منطقه غرب کشور در این همایش به کرمانشاه داده شود.

بیگ‌زاده با بیان اینکه دوازدهمین گردهمایی بین‌المللی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی 15 تا 18 شهریورماه جاری به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: 250 تن از استادان برجسته زبان و ادبیات فارسی ایران و جهان به مدت سه شبانه‌روز در دانشگاه رازی حضور پیدا می‌کنند که حدود 20 تن از آن‌ها استادان زبان و ادب فارسی برجسته جهانی هستند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 500 مقاله از سوی استادان داخلی و خارجی به دبیرخانه گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی ارسال شده است که حدود 150 تن از استادان و پژوهشگران کار داوری مقالات این گردهمایی را بر عهده دارند
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار