مدیر‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی ساعاتی از امروز و احتمالا تا اوایل وقت فردا هوای استان به ویژه در نواحی مرزی غبارآلود می‌شود و دید افقی در نواحی مرزی را به زیر یک‌هزار متر کاهش می دهد.
کد خبر: ۵۱۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 30 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمد خسروی، اظهار داشت: دمای هوای کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته بین بیشینه 26 و کمینه 13 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

مدیر‌کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: سومار و قصرشیرین به ترتیب با بیشینه دمای 32 و 31 درجه سانتیگراد و کنگاور با کمینه هفت درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی مدت مذکور گزارش شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارش‌های پراکنده همراه با رعدوبرق برای سطح استان طی امروز، ادامه داد: براساس آخرین تحلیل‌های داده‌های هواشناسی به‌دلیل نزدیک شدن ناوه ناپایدار به جو منطقه و غربی شدن جریانات جوی، توده گسترده گردو‌خاکی که از روز گذشته روی کشورهای عراق و سوریه تشکیل شده در حال نزدیک شدن به مرزهای غربی کشور است.

خسروی افزود: انتظار می‌رود غبار ناشی از این توده طی ساعاتی از امروز و احتمالا تا اوایل وقت فردا هوای استان را به ویژه در نواحی مرزی غبارآلود کند و همچنین پیش‌بینی می‌شود دید افقی در نواحی مرزی به زیر یک‌هزار متر کاهش یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار