معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از در حال آماده شدن مساجد این استان برای برگزاری جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌های دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 30 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام مجتبی فتح‌اللهی‎‌نژاد ، با اشاره به آذین بندی مساجد برای ایام دهه فجر، گفت: مساجد استان در تدارک آماده شدن برایبرگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر هستند.

فتح‌اللهی‎‌نژاد افزود: در حال حاضر در استان کرمانشاه بیش از هزار مسجد داریم که اکثر این مساجد برای بزرگداشت ایام دهه فجر برنامه دارند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به وجود بیش از ۱۵۰ مسجد فعال روستایی در استان، برنامه‌ریزی برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر در مساجدروستایی را ضروری خواند.

فتح‌اللهی‎‌نژاد با بیان اینکه مساجد استان از روز ۱۲ بهمن و همزمان با آغاز دهه فجر ویژه برنامه‌های خود را آغاز خواهند کرد، گفت: این برنامه‌ها تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

فتح‌اللهی‎‌نژاد سپس حضور و سخنرانی مسئولین در مساجد را در بیشتر کردن جاذبه‌های مساجد اثرگذار ارزیابی کرد و از برنامه‌ریزی به این منظور در ایام دهه فجر خبر داد.

فتح‌اللهی‎‌نژاد با اشاره به اینکه هر مسجدی بنا به سلایق هیئت امنا و فعالان فرهنگی خود ویژه برنامه‌های دهه فجر را برگزار خواهد کرد، بر ضرورت برنامه ریزی برای برگزاریخلاقانه این برنامه‌ها تاکید کرد.

وی در ادامه برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی، برپایی حلقه‌های بصیرتی را برنامه‌های مساجد برای گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد.

وی سپس با اشاره به ضرورت مردمی برگزار کردن جشن‌های انقلاب، این مهم را در راستای آشنا کردن مردم به ویژه نسل جوان مهم دانست.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه سپس با بیان اینکه سخنرانان مساجد در ایام دهه فجر باید به تبیین اهداف انقلاب اسلامی بپردازند و آرمان‌های انقلاب را مطرح کنند.

افزود: یادآوری وضعیت زندگی مردم در زمان طاغوت می‌تواند نقش مهمی در روشنگری اهداف انقلاب بین جوانان داشته باشد.

فتح‌اللهی‎‌نژاد تبیین اهداف انقلاب اسلامی را حائز اهمیت برشمرد و افزود: باید جوانان را با ثمرات انقلاب آشنا کرد.

وی یادآوری کرد: جوانان در دوران طاغوت زندگی نکرده و شرایط آن زمان را درک نکرده‌اند و لذا نمی‌توانند شناخت زیادی از آن زمان داشته باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار