خسرو شهبازی در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:بر اساس مصوبه هیات محترم وزیران ۲۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی روستایی و عشایری در مناطق زلزله زده مصوب گردیده است.
کد خبر: ۶۳۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 30 July 2018

دکترخسرو شهبازی درگفتگو با خبرنگار تابناک افزود:اختصاص تسهیلات اشتغالزا به مردم در مناطق زلزله زده استان یکی از راه‌های کمک دهی، بازتوانی افراد و ایجاد اشتغال برای آن‌ها می‌باشد که بعد از زلزله بصورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات صندوق توسعه ملی موضوع قانون حمایت از توسعه وایجاد اشتغال در مناطق روستایی وعشایری جهت کمک به خسارت دیدگان ناشی از زلزله بخش کشاورزی استان کرمانشاه می‌باشد.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت:۲۲۳۷۰ فقره پرونده تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از محل اعتبارات زلزله تشکیل و تکمیل شده که مبلغ این تعداد پرونده بیش از ۳۶۳۶ میلیارد  ریال است که بعد از تکمیل  به مدیریت بحران استانداری و  بانک‌های عامل ارسال گردیده است.

 شهبازی تصریح کرد: تاکنون ۱۲۰۵ فقره از تسهیلات فوق الذکر به زلزله زدگان پرداخت شده ومبلغ این تعداد پرونده بیش از  ۱۶۱ میلیارد ریال  می‌باشد که به خسارت دیدگان پرداخت گردیده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار