فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی ازاجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: دستگیری سارقان، کشف مواد مخدر و توقیف وسایل نقلیه متخلف از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این طرح بود.
کد خبر: ۶۳۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 04 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غضبان احمدی فرد" اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، 14 فقره سرقت شامل 6 فقره سرقت سیم برق، 2 فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت، 4 فقره محتویات و قطعات خودرو و 2 فقره سرقت از منزل کشف شد.

وی ادامه داد: در همین راستا 4 نفر سارق نیز دستگیر و برای صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ احمدی فرد مبارزه با سرقت و دستگیری سارقان را از اولویتهای اصلی و همیشگی کار پلیس عنوان کرد و گفت: یکی از مطالبات به حق مردم نیز همین موضوع است.

فرمانده انتظامی شهرستان سنقروکلیایی دستگیری 13 خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر به همراه کشف حدود یک کیلو و یکصد گرم انواع مواد را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پلیس شهرستان سنقروکلیایی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: توقیف 35 دستگاه وسیله نقلیه متخلف و انتقال ان ها به پارکینگ از دیگر کارهایی بود که توسط پلیس انجام شد.

سرهنگ احمدی فرد در پایان با قدردانی از همکاری مردم برای اجرای هرچه مطلوبتر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، تاکید کرد: پلیس با همه توان در راستای برخورد با سارقان و سوداگران مرگ تلاش می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار