فرمانده نیروی زمینی ارتش:
فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: در حال حاضر نیروی زمینی ارتش و همچنین تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند.
کد خبر: ۷۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳ 05 August 2015
به گزارش تابناک، امیر احمدرضا پوردستان روز چهارشنبه در همایش فرماندهان ارشد منطقه غرب ارتش که در پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه برگزار شد، از راه اندازی نخستین مرکز آموزشی تک تیراندازان کشور در منطقه پرندک تهران خبر داد.

وی گفت: این مرکز آموزشی به عنوان یک مرکز تخصصی با توجه به شرایط خاص منطقه توسط نیروی زمینی ارتش راه اندازی شده و ما آمادگی آموزش به هنرجوهای سپاه و ارتش در این مرکز را داریم تا بحث تک تیراندازان را نهادینه کنیم.

امیر پوردستان با بیان اینکه پیش از چنین امکاناتی در اختیار نبوده، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بالگردهای ما مجهز به تجهیزات دید در شب و بالگردهای ترابری به سیتم حمل سلاح مجهز هستند.

وی اعلام کرد، برای آموزش تک تیرانداز از اساتید برجسته تیپ 65 هوابرد استفاده می کنیم و آمادگی لازم را برای آموزش تک تیراندازان سایر نیروی های مسلح را داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: با توجه به تحرکات گروهک های تروریستی در خرداد و تیر ماه و بر اساس ابلاغی که به ما صورت گرفت در کوتاهترین زمان خود را مجهز و تقویت کردیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نیروی زمینی ارتش و همچنین تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی مقابله با هر نوع تهدیدی را دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار