مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مجموعا 480 مسجد روستایی و شهری به مبلغ هشت میلیارد و 600 میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون تعمیر، تجهیز و تکمیل شده است.
کد خبر: ۷۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 06 August 2015
به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدباقر حسینی اراکی، بعد ازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح فعالیت های صورت گرفته در جهت احداث، بازسازی، تجهیز و تعمیر مساجد استان کرمانشاه طی امسال پرداخت.

وی گفت: 100 درصد اعتبارات مصوب سفر رهبری تخصیص یافته است و از محل اعتبارات مذکور، پنج مسجد در استان طی سال جاری احداث شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بیان داشت: از ابتدای امسال ساخت، تجهیز، تکمیل و تعمیر 195 مسجد از محل منابع استانی به مبلغ 2میلیارد و 600 میلیون تومان و تکمیل و تعمیر 30 مسجد از محل بودجه ابلاغی سازمان اوقاف به مبلغ 165 میلیون تومان صورت گرفته است.

حسینی اراکی افزود: مجموعا 480مسجد روستایی و شهری به مبلغ هشت میلیارد و 600 میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون تعمیر، تجهیز و تکمیل شده است.

وی از پیشرفت 70 درصدی بقاع متبرکه در حال ساخت استان خبر داد و گفت: در این رابطه نسبت به برنامه زمانبدی ۲۰ درصد جلوتر هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار