مشاور عالی استاندار کرمانشاه بر لزوم همسان‌سازی سوابق ایثارگری بین ادارات مختلف با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تأکید کرد.
کد خبر: ۷۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 08 August 2015
جعفر همتی پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی امور ایثارگران استان که با حضور غلامرضا یاوندعباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران برگزار شد، گفت: کرمانشاه با تقدیم 9 هزار و 800 شهید در دوران دفاع مقدس از این حیث در کشور جایگاه هفتم را دارد.

وی قرار گرفتن استان کرمانشاه در رتبه هفتم کشور با تقدیم 20 هزار جانباز در سال‌های جنگ تحمیلی و کسب رتبه دهم در زمینه دارا بودن یک‌هزار و 750 آزاده را افتخاری برای مردم استان عنوان کرد.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه افزود: اکثر مدیرانی که در استان با امور جانبازان و ایثارگران سر و کار دارند اغلب از خانواده معظم شهدا، آزادگان و یا رزمندگان هستند.

همتی اضافه کرد: برای رسیدگی به امور ایثارگران مشکل داریم و بخش‌نامه‌های استانی با پیگیری مجدانه استاندار کرمانشاه و نماینده ولی‌فقیه در استان بررسی شده و اشکالات آن برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: در استان هماهنگی کاملی وجود دارد و با تشکیل شورای مشاوران استاندار اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه افزود: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و با تلاش استاندار کرمانشاه 600 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان که برای استخدام خود سه سال منتظر مانده بودند مجوز استخدام دریافت کرده و 575 نفر از آنها در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شدند.

همتی با اشاره به اینکه 970 زن شهیده در استان کرمانشاه داریم که از این لحاظ دومین استان کشور محسوب می‌شویم، تصریح کرد: 4 هزار و 357 ایثارگر، شهید و آزاده از بین اهل سنت و 2 هزار و 520 ایثارگر اهل حق در استان کرمانشاه تقدیم انقلاب شده‌اند.

وی بر لزوم همسان‌سازی سوابق ایثارگری بین ادارات مختلف تأکید کرد و گفت: اختلافات موجود باید همسان‌سازی شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار