محمد مخبر در گفت و گو با تابناک:
رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از جزئیات ایجاد ۱۵ هزار شغل تا سه سال آینده در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 25 September 2019

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: ما سه سال پیش به کرمانشاه سفر کردیم، در آن سفر از طرف ستاد ما قول ایجاد ۱۵ هزار شغل داده شد، که تا کنون بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تا از آن‌ها با اسم و رسم مشخص ایجاد شده است.

 وی در خصوص قول این ستاد برای ایجاد ۱۵ هزار شغل جدید افزود: در مورد سنجش اشتغال مستقیم طرح‌ها با آقای استاندار هماهنگی شد، که برای سه سال آینده هم ۱۵ هزار شغل جدید ایجاد کنیم. البته مجموعه کاری که تا کنون در کرمانشاه انجام گرفته، نزدیک به پنج هزار میلیارد ریال معادل ۵۰۰ میلیون تومان بوده، که بخشی از آن سرمایه‌گذاری و بخشی هزینه است.

 محمد مخبر خاطر نشان کرد: این هزینه‌ها به ساخت مدرسه و جاده اختصاص یافته، بخش زیادی هم صرف اشتغال شده که برای سه سال آینده پنج هزار طرح کوچک و خانگی را سامان خواهیم داد. نتیجه این تلاش‌ها راه اندازی ۱۵ هزار شغل در زمینه‌های مختلف خواهد بود.

 مخبر در پایان اظهار داشت:
یکی دیگر از کارهایمان پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان، خصوصاً کمک و تسهیل گری برای نخبگان در مناطق محروم است، کار‌هایی که اکنون در مرکز نوآوری پارک علم و فناوری می‌بینیم کار‌های فاخری ست که بنیاد برکت هم با آن‌ها شریک شده و وام به آن‌ها اختصاص یافته که این کار را هم توسعه خواهیم داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار