مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی کرمانشاه مطرح کرد:
مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمانشاه از برپایی هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در کرمانشاه خبر داد و گفت: با حضور صنعت گران 30 استان کشور از 2 الی 6 شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های شهر کرمانشاه دایر خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 19 August 2015
به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، علی فعله گری از افتتاح هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه های شهر کرمانشاه همزمان با آغاز هفته دولت خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور صنعت گران 30 استان کشور از 2 الی6 شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های شهر کرمانشاه دایر خواهد شد.

فعله گری با اعلام اینکه هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در 120 غرفه دایر می شود، تصریح کرد: از این تعداد 36 غرفه به صنعت گران استان کرمانشاه و 84 غرفه در اختیار صنعت گران سایر استان ها قرار می گیرد که 60 غرفه آن رایگان و 24 غرفه به صورت نیم بها اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمانشاه برگزاری این نمایشگاه را فرصت بسیار مناسبی دانست تا صنعت گران توانمندی های خود را به عرصه نمایش بگذارند.

وی گفت: با توجه به حضور نمایندگان همه استان های کشور صنعت گران ما می توانند در یک رقابت سالم کیفیت کالاهای خود را با سایر نقاط کشور مقایسه نمایند و از تجربیات دیگر استان ها در امر تولید انبوه، بسته بندی و بازاریابی و تبلیغات بهره ببرند.

فعله گری همچنین برگزاری این نمایشگاه بزرگ را فرصت مناسبی برای مردم استان کرمانشاه برای آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم سایر استان ها و تولیدات صنایع دستی آن ها دانست و گفت: این نمایشگاه از ساعت15 و 30 الی 22 برای بازدید عموم دایر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار