رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: این استان ۶۵ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی دارد.
کد خبر: ۸۳۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 12 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،رمضان روئین تن با اشاره به در برنامه بودن ایجاد شبکه غیردولتی و تخصصی برای انتقال دانش و فن آوریهای روز دنیا به مزارع و به تبع آن افزایش تولید، گفت: در جهت تحقق این هدفگذاری تاکنون 65 مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی چند منظوره در استان راه اندازی شده که ۴۰۰ نفر از کارشناسان بخش کشاورزی در این مراکز مشغول خدمات رسانی به کشاورزان هستند.

رویین تن با اشاره به ظرفیت های استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی، گفت: کرمانشاه یکی از قطبهای کشاورزی کشور محسوب می‌شود، لذا توسعه چنین مراکز غیردولتی خواهد توانست در افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی استان اثرگذار باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه با اشاره به در برنامه بودن افزایش تعداد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان، افزود: مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی می توانند در کنار ایجاد فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی، در افزایش تولید محصولات و فرآورده های کشاورزی تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی تاکید کرد: مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی بازوهایی توانمند برای توسعه بخش کشاورزی و ویترین دانش و فناوریهای نوین کشاورزی بوده و باید با شیوه های جدید علمی و عملی نسبت به ارائه خدمات به بهره برداران این بخش اقدام کنند.

وی اضافه کرد: درمراکز خدمات کشاورزی غیردولتی خدمات مشاوره ای، فنی، مهندسی و... به بهره برداران و تولیدکنندگان ارایه می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار