سرپرست دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی استان کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 07 September 2015
مزدک رادملکشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه خبر داد.

وی بیان داشت: مهلت شرکت و ثبت‌نام در دوره بدون آزمون برای متقاضیان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته مهارتی سال تحصیلی 95-94 این دانشگاه تا تاریخ 19 شهریورماه جاری تمدید شد.

به گفته سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه، حدود سه‌هزار و 500 نفر در 69 کد رشته محل این دوره در 14 مرکز آموزش علمی کاربردی استان کرمانشاه، در سه گروه آموزشی صنعت، فرهنگ و مدیریت و خدمات اجتماعی پذیرش می‌شوند.

رادملکشاهی یادآور شد: تمامی متقاضیان باید طی مهلت مقرر و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی پذیرش در دوره‌های کارشناسی حرفه‌ای و مهندسی فناوری را به‌صورت ترمی حضوری بدون آزمون، بر اساس معدل کل، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و بومی بودن و نیز مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه بیان داشت: 6 دوره کارشناسی ناپیوسته جدید و مورد نیاز استان در این دوره راه‌اندازی شده است.

رادملکشاهی این دوره‌ها را شامل مربی هنر کودک، حسابداری گرایش حسابداری پروژه‌ها، مهندسی فناوری بازرسی جوش، کارشناسی حرفه‌ای ایمنی، سلامت محیط زیست صنایع، پزشک‌یار ورزشی و طراحی و الگوسازی پوشاک دانست.

به گفته این مسئول، داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنها مرتبط با عناوین رشته‌های مورد تقاضاست، برای پذیرش در آن زیرگروه آموزشی در اولویت هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار