رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محور کرمانشاه به قصر‌‌شیرین حادثه خیز‌‌ترین محور استان کرمانشاه در سفرهای تابستانی است.
کد خبر: ۹۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 07 September 2015
سرهنگ محمد مرادی در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار‌‌ داشت: در طول سفرهای تابستانی امسال بیشترین تصادفات را به ترتیب رخداد ابتدا محور کرمانشاه به قصر‌‌شیرین، اسلام‌آباد به پل دختر و کرمانشاه به کامیار‌ا‌‌ن به خود اختصاص داده‌اند.

مرادی با بیان اینکه از ابتدای سال میزان تلفات در تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6درصد کاهش یافته است، افزود: با توجه به افزایش سفرها در پایان تعطیلات تابستانی و در شهریور ماه تمهیدات ویژه‌‌ای برای کاهش تصادفات و تلفات در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به اینکه شهریور ماه پر‌‌خطر‌‌تر‌‌ین ماه در کل کشور از نظر میزان وقوع تصادفات است برای آمادگی در این وضعیت تعداد 20 گشت‌‌ نا‌‌محسوس به مجموع گشت‌‌های نا‌‌محسوس مستقر در محورهای استان کرمانشاه اضافه شده است.

سرهنگ مرادی از استقرار 80 گشت‌‌ محسوس و نا‌‌محسوس در محورهای مواصلا‌‌تی استان کرمانشاه خبر‌‌داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تا پایان تعطیلات تمام نیروهای پلیس راه در آماده باش کامل به منظور کاهش حوادث و تصادفات در محورهای مواصلاتی حضور دارند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در مورد فراوانی تصادفات در تابستان امسال گفت: 38درصد از تصادفات به سبب عدم کنترل وسایل نقلیه، 19درصد به سبب انحراف به چپ و 12درصد تصادفات در محورهای استان کرمانشاه به سبب عدم رعایت حق تقدم رخ افتاده است.

وی با بیان اینکه دوربین‌ سرعت سنج در این مدت بر عبور و مرور وسایل نقلیه در محورهای استان کرمانشاه را تحت نظر دارند، افزود: با شدت گرفتن سفرهای تابستانی و در روزهای پایانی تعطیلات هر خودروی حادثه ساز به مدت سه روز توقیف می‌‌شود.

سرهنگ مرادی گفت: به دلیل حجم بالای تردد در این مدت به منظور کاهش تلفات و حوادث رانندگان بهتر است رانندگان با رعایت مدیریت زمان و استراحت لازم در طول مسیر میزان تصادفات را کاهش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار