سعید کریمی در گفتگو با تابناک:
مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: عدم وجود بسته بندی مناسب یکی از مشکلات اصلی اکثر محصولات کشاورزی در استان است.
کد خبر: ۹۱۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 07 November 2020

سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تقاضا برای محصولاتی با بسته بندی مناسب که دارای قیمت بیشتری  نسبت به سایر محصولات هستند بیشتر مشهود می‌باشد، لذا توسعه و ایجاد این واحد‌ها برای بسته بندی متنوع و زیبا در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود:یکی از مهمترین محصولاتی که بدلیل شرایط اقلیمی مناسب و مطلوب در چند سال گذشته در استان کرمانشاه مورد توجه کشاورزان بوده و با افزایش سطح زیر کشت و تولید مواجه بوده است زعفران است.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد:زعفران یکی از قدیمی‌ترین محصولات تولیدی استان بوده که به دلایل مختلف کشت آن سال‌ها در کرمانشاه مغفول مانده بود که با همت مسئولان استانی مجدد مورد توجه ویژه و توسعه و تاکید قرار گرفته است.

کریمی تصریح کرد:بسته بندی‌های نوین و متنوع زعفران استان در دستورکار است و با تغییر و ایجاد تنوع در بسته بندی‌ها بازار‌های صادراتی را هدف قرار داده ایم و با توجه به کیفیت زعفران استان، قطعا بازار‌های هدف را از آن خود خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه صنایع تبدیلی و بسته بندی نیز در چند سال گذشته توانسته است همراه با کشت این محصول از رشد چشمگیری برخوردار شده و جایگاه ویژه‌ای در بین استان‌های مدعی تولید این محصول بدست آورد. هم اکنون زعفران تولیدی استان با توجه به کیفیت فوق العاده و درآمد مناسبی که دارد مورد توجه و پیگیری بسیاری از واحد‌های بسته بندی، تجار و فعالین این بخش به منظور سرمایه گذاری قرار گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار