استاندار جدید کرمانشاه مطرح کرد:
استاندار جدید کرمانشاه اظهار داشت: مدیران گذشته در وضعیت نامطلوب استان سهیم هستند و اگر مسئولان سازمان‌های اجرایی در دوره‌های مختلف مسئول رفع محرومیت نبودند پس این مسئولیت بر عهده چه کسی بوده است.
کد خبر: ۹۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 23 September 2015

به گزارش تابناک کرمانشاه، اسدالله رازانی روز چهارشنبه در جلسه معارفه خود  که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: امروز کشور ما از نظر شاخص های توسعه در وضعیت نامطلوبی قرارگرفته است و در مقایسه با دنیا، سال‌ها از میانگین شاخص توسعه عقب هستیم.

وی افزود: دولت یازدهم با یک برنامه مشخص و مرحله بندی شده روی کار آمد و در ابتدا برنامه هسته ای و برطرف کردن تحریم ها را در رأس امور قرار داد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: کاین استان برای توسعه و پیشرفت پتانسیل های بسیار خوبی دارد اما همچنان شاهد بیکاری هستیم و با وجود داشتن جایگاه 24 در بهبود فضای کسب و کار، همچنان از استان‌هایی که وضعیت مناسبی در این زمینه ندارند، پایین تر هستیم.

رازانی  ریشه بسیاری از مشکلات موجود در استان کرمانشاه را  به فرهنگ ارتباط داده و افزود: ریشه مشکلات به فرهنگ و مسائل فرهنگی برمی گردد که می بایست براساس برنامه اولویت بندی شده و به طور مستمر به آنها پرداخته شود تا به تدریج به سمت اولویت‌ها حرکت کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولان گذشته در وضعیت نامطلوب استان سهیم هستند و اگر مدیران سازمان‌های اجرایی در دوره‌های مختلف مسئول رفع محرومیت نبودند پس این مسئولیت بر عهده چه کسی بوده است.

استاندار کرمانشاه درخصوص عملکرد رضایی بابادی در طول دوران مدیریتش ابراز خرسندی کرده و افزود: خوشحالم که مدیر پیش از من چنین کارنامه موفقی داشته و من نیز از امروز بعنوان مدیر ارشد استان کرمانشاه، سعی خواهم کرد مسیری روبه توسعه  را در استان طی کنم.

رازانی شعار ((تحول)) را برای خود انتخاب و تصریح کرد: از همه دستگاههای اجرایی التزام به این شعار انتظار دارم با همکاری و همدلی، در استان تحول ایجاد کنیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار