دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد جوانان قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱ 04 October 2015
دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد جوانان قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان اسلام‌آباد غرب برگزار می‌شود.

منصور کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینک رقابت‌های جوانان قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان اسلام‌آباد غرب در روزهای پانزدهم تا هفدهم مهرماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این مسابقات ابتدا کشتی‌گیران وزن کشی را انجام می‌دهند و سپس قرعه‌کشی مسابقات انجام می‌شود.

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه عنوان کرد: تمامی استان‌ها برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند و در صورت حضور تمامی استان‌ها با ترکیب کامل در تمامی وزن‌ها در هر یک از رشته‌های آزاد و فرنگی این مسابقات 280 کشتی‌گیر حضور دارند.

کیانی تاریخ حضور تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات آزاد را  یکشنبه دوازدهم مهر ماه و فرنگی‌کاران جوان کشور را نیز روز چهارشنبه پانزدهم مهر ماه اعلام کرد و گفت: وزن‌کشی کشتی‌گیران آزاد جوان عصر روز یکشنبه و مسابقات آن‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برگزار می‌شود و فرنگی کاران جوان کشور بعد از ظهر روز چهارشنبه در وزن‌کشی این مسابقات حاضر می‌شوند و  در روزهای  پنجشنبه و جمعه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی تیم‌های کرمانشاهی حاضر در این مسابقات را دو تیم در هر بخش عنوان کرد و افزود: به دلیل میزبانی استان کرمانشاه در هر یک از رشته‌های آزاد و فرنگی دو نماینده خواهد داشت و به دلیل میزبانی شهرستان اسلام‌آباد غرب در این مسابقات سعی شده از کشتی‌گیران این شهرستان در ترکیب این دو تیم بیشتر استفاده شود.

کیانی با اشاره به اینکه این مسابقات در راستای گرامیداشت دو شهید گرانقدر و والا مقام اسلام، محمود شهبازی و داریوش ریزه‌وندی از شهدای کشتی‌گیر استان کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار کرد: نام این مسابقات به نام این دو شهید کشتی‌گیر نامگذاری شده تا نسل جوان نسبت به ایثارگری این شهدا بیشتر معرفت پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: از تمامی کشتی دوستان استان کرمانشاه و شهرستان اسلام‌آباد غرب برای تماشای این مسابقات دعوت می‌شود که به سالن شهید شهبازی در شهرستان اسلام‌آباد غرب بیایند تا این مسابقات همچون سایر مسابقات کشتی به میزبانی استان کرمانشاه با شور و هیجان ویژه‌ای برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار