دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: با انجام مراسم وزن کشی، دومین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور در شهرستان اسلام آباد غرب آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 15 October 2015
دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه گفت: با انجام مراسم وزن کشی، دومین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور در شهرستان اسلام آباد غرب آغاز شد.

منصور کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: گروه‌ بندی و وزن‌کشی دومین مرحله مسابقات کشتی لیگ برتر در دو رشته آزاد و فرنگی انجام و مسابقات از پیش از ظهر امروز پنجشنبه به میزبانی شهرستان اسلام آباد غرب استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه فردا نیز فینال مسابقات برای تعیین تیم‌های برتر برگزار خواهد شد، افزود: در مجموع ۷ تیم فرنگی و ۶ تیم آزاد در این مسابقات به رقابت می‌پردازند و برترین‌ها از شانس حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان برخوردار می‌شوند.

کیانی بیان کرد: دبیر فدراسیون با حمایت تمام، قول میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان را به کرمانشاه داده و امیدواریم در۲ ماه آینده میزبان این رویداد بزرگ ورزشی باشیم.

دبیر هیئت کشتی استان کرمانشاه افزود: نتیجه مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برترعصر امروز اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: متاسفانه فدراسیون تنها به ورزشکاران رنکینگ دار اجازه حضور در لیگ را داده و  البته اصلا قرار نبود کرمانشاه در این مسابقات حاضر شود اما تلاش‌های انجام داده شده به نتیجه نرسید.

کیانی گفت: کرمانشاه در مرحله نخست لیگ حضور نداشت و برای این مرحله نیز به دلیل زمان اندک باقی مانده نتوانستیم ورزشکاران را ساماندهی کنیم و بسیاری از کشتی‌گیران ما در بدنه تیم‌های استان‌های دیگر جای گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار