معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: رعایت اصل بی طرفی مهم ترین وظیفه عوامل اجرایی در انتخابات است.
کد خبر: ۱۸۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 23 February 2016
معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: رعایت اصل بی طرفی مهم ترین وظیفه عوامل اجرایی در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا گودرزی روز سه شنبه در جلسه توجیهی، هماهنگی و آموزشی اعضای صندوق های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جوانرود افزود: مهمترین وظیفه ما در برگزاری انتخابات قانونمندی، بی طرفی و صیانت از آرا مردم است.

وی اظهار کرد: اجرای قانون و آشنایی عوامل اجرایی با قانون انتخابات امری مهم است که در این راستا جلسات آموزشی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: انتخابات باید در فضای سالم، بانشاط و در چارچوب قوانین برگزار شود و دست اندرکاران با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری رای مردم را حق الناس بدانند.

گودرزی ضمن یادآوری مواد قانونی و تاکید بر آشنایی بیشتر با قوانین دو انتخابات پیش رو بر فراهم کردن شرایط برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد.

وی در ادامه آموزش های لازم انتخابات را برای اعضای صندوق تشریح کرد.

نظیر این جلسه توجیهی و آموزشی نیز با حضور معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری برای نمایندگان فرماندار شهرستان جوانرود برگزار شد.

بیش از یک هزار و 500 نفر در قالب هیات های اجرایی و سایر عوامل دست اندرکار در شهرستان جوانرود مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و 69 صندوق برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار