جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب :
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب گفت: ایران اسلامی با پشتوانه درایت رهبری ، تبعیت محض مردم ولایت فقیه و در سایه ایمان ، وحدت و برادری در آرامش و امنیت است.
کد خبر: ۲۷۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 07 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی در نشست های بصیرت افزایی در جمع بسیجیان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج سرپل ذهاب افزود: انقلاب اسلامی درصدد برقراری عدالت و ایمان و نیکی است که و با توجه به این آرمان والا امروز شاهد صف آرایی های بی شمار دشمنان در برابر این نظام مقدس هستیم.
وی اظهار کرد: درگیری ها و کشکمش ها در کشورهای اسلامی از اهداف سیاست های صهیونیستی و استکبار جهانی است که مسلمانان باید در این راستا اتحاد خود را تقویت و توطئه های دشمنان را خنثی کنند.ا
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب نیز گفت: پیروی از خط ولایت فقیه و فرامین رهبر فرزانه انقلاب باعث شد تا ایران اسلامی امروز به قطب قدرتمندی در جهان تبدیل شود.
ماموستا ملا رشید ثنایی افزود: دشمن با هدف ایجاد تفرقه در بین شیعیان و اهل سنت قصد نفوذ در ارکان ملت را دارد اما ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور همیشه سبز در عرصه های مختلف در برابر توطئه های بدخواهان نظام اسلامی ایستادگی می کنند.
وی با تاکید بر دوری جستن از تفرقه و توجه به اصل وحدت در بین مسلمانان ، بیان کرد: تفرقه موجب منحرف شدن مومنان از مسیر اصلی و خروج مسلمانان از اسلام می شود.شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار