استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: مشکل بیکاری فرزندان خانواده شهدا هنوز برطرف نشده است و این مشکل نیز ریشه در محدودیت منابع دارد.
کد خبر: ۲۷۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 15 August 2016
بهگزارش تابناک به نقل ازفارس رزانی یش از ظهر امروز در جلسه شورای استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه با حضور مدیران استانی برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است.
رازانی بر قدرشناسی از ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: موضوع ایثار و شهادت باید جدی تلقی شود، چراکه کشور ما در طول تاریخ وام‌دار فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.
استاندار کرمانشاه پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را نمونه‌ای از وجود فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: باید در مقام قدرشناسی تمام مسؤولان برای توسعه و ترویج این فرهنگ بکوشند.
*پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت بزرگ‌ترین افتخار نظام استوی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در متن فرهنگ جامعه دارد، بیان کرد: پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت بزرگ‌ترین افتخار نظام است.
این مسؤول در ادامه این جلسه در خصوص تخصیص اعتبار برای احداث باغ موزه دفاع مقدس و المان شهدا، گفت: محدودیت شدی منابع با توجه به کثرت نیازها یکی از محدودیت‌های پیش رو است.
در تامین اعتبار باغ موزه دفاع مقدس با محدودیت مواجهیم
استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: باغ موزه دفاع مقدس یک پروژه عظیم چند میلیارد تومانی است که در زمره پروژه‌های جدید قرار گرفته و ما در پروژه‌های جدیدی با محدودیت بسیاری مواجه هستیم.
رازانی به مشکل اشتغال فرزندان شهدا نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل بیکاری فرزندان خانواده شهدا هنوز هم حل نشده است و این مشکل نیز ریشه در محدودیت منابع دارد چراکه سرمایه‌گذاری برای ایجاد شغل نیازمند منابع مالی است.
*در فرهنگ‌سازی باید نرم‌افزاری عمل کنیماستاندار کرمانشاه با بیان اینکه در مقوله فرهنگ‌سازی به‌طور عمومی برنامه‌ریزی لازم انجام نگرفته است، افزود: در ترویج فرهنگ سخت‌افزاری فکر و عمل می‌کنیم در حالی که برای ترویج فرهنگ نمی‌توان به این شیوه عمل کرد.
وی ادامه داد: امروزه جامعه به سمت نرم‌افزاری عمل کردن پیش رفته و برای موفقیت در این مسیر نیز باید محتوا و برنامه خوب داشته باشیم که بتوانیم کارهای زیادی انجام دهیم.
ساخت المان شهدا بسیار پرهزینه است این مقام مسول با اشاره به پیشنهاد یکی از مسؤولان در خصوص ساخت تندیس شهدا، گفت: در استان 10 هزار شهید داریم که ساخت 10 هزار مجسمه برای آنان و از سویی نگه‌داری این تندیس‌ها بسیار پر هزینه است و به‌صرفه نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار