دبیر هیات کشتی کرمانشاه:
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از شرکت 20 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار کرمانشاهی به همراه 2 داور ملی استان در رقابت های عمومی جوانان کشور در دو بخش آزاد و فرنگی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،منصور کیانی روز پنجشنبه اظهار کرد: از جمع 20 کشتی گیر کرمانشاهی حاضر در مسابقه های عمومی جوانان کشور، 12 نفر آن ها در بخش فرنگی و هشت نفر نیز در بخش آزاد شرکت خواهند کرد.
وی افزود: همچنین 2 داور کرمانشاهی به نام های فرشاد امیری و بهشاد پنجه زاده که دارای مدرک ممتاز ویژه ملی هستند نیز برای قضاوت در این رقابت ها انتخاب شده اند.
کیانی خاطرنشان کرد: امیری در بخش کشتی آزاد و پنجه زاده نیز در بخش فرنگی به قضاوت خواهند پرداخت.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه زمان مسابقه های عمومی کشتی فرنگی جوانان کشور را در روزهای 24 تا 26 مهر و زمان رقابت های کشتی آزاد را نیز روزهای 27 تا 29 مهر عنوان کرد و گفت: این مسابقه ها در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می شود.
وی همچنین از پذیرفته شدن سه مربی کرمانشاهی در سطح ملی پس از حضور در کارگاه مربی گری و برگزاری آزمون در رشته گراپلینیگ نیز خبر داد و افزود: این کارگاه اواخر شهریور در شهر اصفهان برگزار شد.
کیانی در پایان و با بیان اینکه در بخش بانوان 25 نفر پذیرفته شدند که سوسن سلیمانی آبادی و اکرم عبدالملکی از کرمانشاه نیز جزو این افراد قرار گرفتند، گفت: در بخش آقایان نیز 11 نفر پذیرفته شدند که مهدی عودباشی داور کرمانشاهی یکی از آن ها بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار