دبیر هیأت کشتی کرمانشاه:
دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: کشتی‌گیر استان مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان را کسب کرد.
کد خبر: ۳۱۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 27 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،منصور کیانی امروز با اشاره به اینکه تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران در دوازدهمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان جهان که چهارم و پنجم آبان‌‌ماه در ترکیه برگزار شد، اظهار کرد: این دوره از مسابقات کشتی با حضور ورزشکاران 25 کشور در شهر کروم ترکیه برگزار شد.

وی از کسب مدال طلای رضا افضلی کشتی‌گیر کرمانشاهی در رقابت‌های دانشجویی جهان در وزن 74 کیلوگرم خبر داد و گفت: افضلی در دور نخست رقابت‌های خود نوری تیمور حریفی از کشور میزبان یعنی ترکیه را شکست داد.

به گفته دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه، این کشتی‌گیر کرمانشاهی در دور دوم هنری سلنیوس از فنلاند را شکست داد و در مرحله نیمه‌نهایی نیز با شکست بولات ساکایف از قرقیزستان به دیدار فینال راه یافت و در دیدار نهایی نیز مقابل امیل برنارسزیک از لهستان به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

وی به کسب پنج مدال طلا و سه برنز تیم ایران در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران، روسیه و ترکیه به ترتیب مقام‌های نخست، دوم و سوم را کسب کردند.

کیانی با اشاره به حضور حامد رشیدی به‌ عنوان دیگر کشتی‌گیر کرمانشاهی در دوازدهمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان یادآور شد: رشیدی که نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران در این دوره از رقابت‌ها بود، به مدال برنز دست یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار