عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس:
عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس با بیان اینکه تنها در میزان حقوق آن دسته از کارکنانی که میزان حقوق آن‌ها بیش از 7 برابر حداقل حقوق است تغییر ایجاد شده است، گفت: تغییری در پاداش پایان خدمت بقیه کارکنان دولت روی نداده است.
کد خبر: ۳۳۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 03 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،عبدالرضا مصری امروز با بیان اینکه تغییری در پاداش پایان خدمت کارکنان دولت ایجاد نشده است، اظهار داشت: پاداش پایان خدمت در قانون برنامه ششم توسعه، همان سی‌سال است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پاداش پایان خدمت کارکنان دولت بر‌اساس آخرین حقوق دریافتی محاسبه می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر کسی در حال‌حاضر در سال سی‌ام خدمت خود در حدود یک‌میلیون و 500 هزار تومان دریافتی حقوق دارد این مبلغ را در 30 ضرب کند، یعنی در حدود 45 میلیون تومان پاداش پایان خدمت شخص مذکور می‌شود.

مصری با بیان اینکه تنها در میزان آن دسته از کارکنانی که میزان حقوق آن‌ها بیش از هفت برابر حداقل حقوق است تغییر ایجاد شده است، گفت: برای کسانی که دریافتی آن‌ها هفت‌ برابر حداقل حقوق است، مشکلی ایجاد نمی‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی سقف 240 میلیون تومان را آخرین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت اعلام کرد و یادآور شد: برای کسانی که امسال سال سی‌ام خدمتشان است و  بالای 9 میلیون تومان حقوق و مزایا دارند پاداش پایان خدمت آن‌ها به همان هفت برابر تقلیل می‌یابد.

مصری در پایان گفت: برای ما‌بقی کارمندان دولت هیچ‌گونه تغییری اتفاق نیفتاده است و پاداش پایان خدمت آن‌ها همان‌گونه که در قانون آمده است، پرداخت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار