مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه عناوین مختلف نباید موجب دوری ما از خداوند و معنویت شود، گفت: ما باید به انجام فعالیت در امور قرآنی با عناوین مختلف افتخار کنیم و مراقب باشیم که مناصب سبب دوری ما از خدا نشوند.
کد خبر: ۴۳۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 07 June 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، جعفری ، اظهارداشت:  پیشنهاد داده ایم که با تخصیص اعتبار از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال های آینده اقدامات فرهنگی خویش را گسترش دهیم.

 وی گفت: در سیزده شهرستان استان سیزده محفل انس با قرآن بر گزار و هشت محفل دیگر نیز در مزکز استان فعال است،  که نزدیک به ۲۱ نشست تخصصی در زمینه مباحث قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تفسیر قرآن کریم توسط مفسران در شهرستان های تابعه انجام می شود، خاطرنشان کرد:  به مناسبت ماه رمضان پانزده نمایش خیابانی در شهر کرمانشاه اجرا و بیست نمایش دیگر نیز در شهرستان ها برگزار می شود.

جعفری گفت: همزمان با پانزده استان دیگر در استان کرمانشاه نیز نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی در حال برگزاری است، و استان کرمانشاه به دلیل عملکرد مطلوب  در برگزاری جشن رمضان دومین  سال نیز برای اجرای جشن رمضان ازسوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتخاب شد.

 این مسئول با اشاره به اینکه نقش شهرداری کرمانشاه در برگزاری نمایشگاه پررنگ است، افزود:  همکاری شهرداری در تامین فضای نمایشگاه نشان می دهد که شهردار کرمانشاه به انجام امور فرهنگی توجه دارد. 
 
وی در پایان تشریح کرد:  در نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآنی ۵۰۰ حلقه نرم افزار و ۲ هزار جلد کتاب به نمایش گذاشته شده ، و به مدت ده روز از ساعت ده صبح تا ده شب آماده بازدید عموم مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار