شهردار کرمانشاه در حاشیه بازدید از پروژه های حوزه ی شهری در مناطق 8 گانه شهرداری گفت: توسعه شهر کرمانشاه باید با خرد جمعی و در چارچوب طرح و برنامه صورت گیرد.
کد خبر: ۴۵۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 30 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه ، مهندس آرش رضایی شهردار کرمانشاه گفت : اگر می خواهیم به سمتی حرکت کنیم که توسعه و پیشرفت  شهر کرمانشاه را در برداشته باشد باید در حوزه ی مدیریت شهری با خرد جمعی و در چارچوب طرح وبرنامه  حرکت کنیم .

وی گفت : از آنجا که شورای اسلامی شهر بعنوان یک پارلمان محلی  که با رای مردم انتخاب می شود و وظیفه  سیاست گذاری  ، تدوین برنامه و بودجه و نظارت را برعهده دارد از جایگاه و اهمیت بالایی در پیشرفت  شهر برخوردار است و مجموعه شهرداری با شورای اسلامی تعامل بسیار خوبی داشته است و با شورای جدید نیز این تعامل ادامه خواهد داشت .

مهندس آرش رضایی افزود: همواره شهر کرمانشاه از نداشتن برنامه آسیب دیده  است و تمام تلاشمان را بکار گرفته ایم که برنامه محور بودن  در مدیریت شهری را نهادینه کنیم  و دراین زمینه  کارهای زیربنایی و بسیار مناسبی شکل گرفته است .

وی با تاکید بر اینکه وابستگی شهرداری به عوارض ناشی از ساخت و ساز لطمات زیادی به آن وارد کرده است گفت : در حال حاضر به دلیل رکود ساخت وساز درآمدهای شهرداری بسیار کاهش یافته است و باید در جهت درآمدهای پایدار حرکت کنیم و از اتکا شهرداری به درآمدهای ناپایدار از جمله عوارض فروش تراکم و عوارض تخلفات ساختمانی و جرائم ماده صد بکاهیم .

مهندس آرش رضایی بیان داشت : باید در حوزه فرهنگی و تاریخی نیز با توجه به پتانسیل های موجود در شهر کرمانشاه به عنوان منابع درآمد موثر که تا کنون مورد توجه نبوده است تغییر نگرش دهیم و در این زمینه نیز با برنامه ریزی ورود پیدا کنیم .

 
  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار