معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار کرمانشاه از اعمال طرح خط ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد مسافران این شهر خبر داد و گفت: خودرویی که نفرات بیشتری را جابه‌جا کند در این سیستم در اولویت است.
کد خبر: ۴۵۳۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 05 July 2017
به گزارش خبرگزار ی تابناک به نقل از فارس،افشین لرزنگنه ، اظهار داشت: اجرای طرح مدیریت جهت در خیابان‌های کرمانشاه به هسته مرکزی این شهر رسیده تا روان‌سازی ترافیک و افزایش ایمنی را برای شهروندان محقق کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار کرمانشاه گفت: مدیریت جهت برنامه جامع از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از نیمه دوم سال 95 آغاز شده است.

وی هدف اصلی از اجرای این طرح را افزایش سرعت ترافیک، روانی ترافیک، کاهش زمان تاخیر، توزیع متناسب و مناسب سفر دانست و افزود: این طرح ابتدا در محله 22 بهمن خیابان‌های مسجد کوکب رشیدی، چاله‌چاله و سپس در خیابان تعزیرات در جهت جنوب به شمال اعمال شد.

لرزنگنه به اجرای این طرح در هفت خیابان فرعی محله مسکن اشاره و بیان کرد: برنامه‌هایی برای روان‌سازی ترافیک و افزایش ایمنی نیز در خیابان گمرک از جهت جنوب به شمال، آزاد و از شمال به جنوب، محدودیت به اجرا درآمده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مدیریت جهت در خیابان آیت‌الله زرندی حد فاصل میادین شهید نواب صفوی و آیت‌الله جلیلی به صورت رفت و برگشت، شمال به جنوب و جنوب به شمال اعمال شده است.

وی از اجرای مدیریت جهت در میدان شهدا تا تقاطع راهنمایی خبر داد و افزود: کارهای اجرایی آن از جمله نصب تابلو و تجهیزات انجام شده و کمتر از ده روز دیگر اجرا می‌شود.

به گفته لرزنگنه، میدان غدیر تا میدان لشکر مرحله بعد طرح مدیریت جهت است که به زودی اجرا می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار کرمانشاه به اعمال طرح خط ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد مسافران در شهر اشاره و بیان کرد: اولویت در این سیستم مدیریت جهت جابه‌جایی شهروندان است، لذا خودرویی که نفرات بیشتری را جابه‌جا کند مانند اتوبوس و تاکسی در اولویت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار