رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه ورود هیات های تجاری به کشور را پس از توافق هسته ای به فال نیک گرفت و گفت: امید در کشور زنده شده و این سرمایه است و باید آن را مدیریت کنیم و با ایجاد همکاری بین واحدهای تولیدی از یاس و ناامیدی گذشته بیرون بیاییم.
کد خبر: ۷۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴ 03 August 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا کیوان کاشفی روز یکشنبه در فرمانداری سنقروکلیایی کشاورزی، فرش و توریسم را ظرفیت مناسبی برای تولید و اشتغال در سنقروکلیایی ذکر کرد و افزود: این شهرستان در زمینه فرش نسبت به گذشته فعال نیست و نیاز به بازنگری دارد.

وی موقعیت بکر طبیعی سنقروکلیایی را مزیت ویژه ای برای این شهرستان خواند و راه اندازی تورهای یک روزه را برای معرفی منطقه به استان و کشور مناسب دانست.

فرماندار سنقروکلیایی نیز گفت: عدم برنامه ریزی صحیح در حوزه صنعت و معدن موجب خام فروشی در معدن سنگ آهن روستای خسروآباد از توابع این شهرستان شده و از زمان برداشت تاکنون هیچ گونه منفعتی برای این شهرستان نداشته است.

علیرضا ایزدی وجود مراتع مناسب و پتانسیل دامداری سنقروکلیایی را ظرفیت مناسبی برای فعالیت سرمایه گذاران و ایجاد اشغال پایدار در این شهرستان عنوان کرد.

وی موقعیت سنقروکلیایی را به لحاظ قرار گرفتن در فاصله تقریبا یکسان در بین سه استان همجوار مناسب ذکر کرد و تغییر الگوی کشت در حوزه کشاورزی را مهمترین نیاز منطقه برشمرد.

ایزدی اهمیت احداث کشتارگاه دام مناسب را به عنوان نیاز اساسی در حوزه دامپروری مورد تاکید قرار داد.

فرماندار سنقروکلیایی اظهار امیدواری کرد حضور اعضای اتاق بازرگانی استان کرمانشاه رشد و توسعه شهرستان را به دنبال داشته باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار